понедельник, 2 октября 2017 г.

Техніка виконання бігу на довгі дистанції

Завдання

1. Роздивитися схеми
2. Вміти виконувати завдання
3. Підібрати 3 гри для розвитку витривалості




3 комментария:

  1. Розвитку витривалості сприяють ігри робилися із кількаразовими повтореннями дій, з безупинної рухової діяльністю, пов'язаних із значної витратою зусиль і енергії. Але тут треба враховувати вік і фізичну підготовленість граючих.
    "1) Різнокольорові стрічки"
    Завдання: розвиток швидкості і швидкісної витривалості, спритності, координації рухів і швидкості реакції; розвиток увагу і орієнтації в просторі; виховання винахідливості та ініціативи.
    Атрибути і інвентар: стрічки на колечку.
    Місце проведення: зал або спортивний майданчик.
    Опис гри: кожній дитині дається стрічка на колечку, яку він заправляє собі в шорти ззаду, роблячи «хвостик. За командою (свистком) діти розбігаються по залу і намагаються зірвати стрічку-«хвостик» в іншого гравця, при цьому зберігаючи свій «хвостик». Тримати свою стрічку руками не можна. Гра закінчується за командою (свистком) або коли всі стрічки будуть зірвані. Перемагає той гравець, хто більше набере стрічок і збереже свою.
    2)«Біг по колу»
    Гравці утворюють коло й стають на відстані 2 - 3 кроків один від одного. Перед носками граючих проводиться риса. За командою керівника всі повертаються направо і починають біг уздовж риси по зовнішній стороні кола. Кожен намагається наздогнати біжить попереду. Той, кого заплямували, виходить з гри. Гра закінчується, коли у колі залишиться 3 - 4 гравці. Вони вважаються переможцями. Під час бігу, якщо гра затягується, керівник може подати сигнал, за яким грають повертаються кругом і біжать у зворотному напрямку.
    3)«Хто сильніший ».
    Підготовка: дві гравця стоять між двома рисами, проведеними 2-4 м одна одної, упершись один одному передпліччя.
    Опис гри: кожен намагається виштовхнути суперника над його лінію.

    Варіанти: гравці стоять спиною до одна одній, зчепившись руками, напівзігнутими в ліктях;
    гравціседят спиною до одна одній;
    гравці займають становище у упорі лежачи, спираючись в одне одного правим чи лівим плечем.

    ОтветитьУдалить
  2. Залучення до занять фізичною культурою і спортом з раннього віку дозволяє людині досягти високого рівня розвитку рухових дій і фізичних якостей. Відомо, що вже в дитячому віці закладається фундамент фізичних якостей, від яких залежить успішна трудова діяльність, міцне здоров'я і працездатність.
    1)«Хто далі»

    Підготовка: займаються стають на лицьовій лінії майданчика з набивними м'ячами.

    Опис гри: кожен займається бере набивний м'яч (маса 1-2 кг), і.п. - м'яч ззаду за спиною, різко накланяясь вперед і піднімаючи руки назад-вгору різко викинути м'яч через голову.

    Виграє той, хто далі кине.

    Варіант кидків:

    а) знизу двома руками;

    б) зверху з-за голови двома руками;

    в) з боку (праворуч або ліворуч) двома руками, стоячи в полоборота до напрямку кидка;

    г) однією рукою знизу;

    д) однією рукою збоку;

    е) однією рукою зверху.

    Умови виконання завдання ті ж.

    2)«Штовхання ядра»

    Підготовка: займаються стають на лицьовій лінії майданчику.

    Опис гри: штовхання «ядра» (набивного м'яча) виконується правої (лівої) рукою від плеча. Завдання можна робити з місця або зі стрибка. Кожен учасник виконує по три спроби, в залік йде кращий результат. При штовханні лівою і правою рукою можна два кращих результати підсумувати, і за цим показником визначити переможця.
    3) «Перетягування»

    Підготовка: по два займаються стоять у колі діаметром 2-4 м, взявши один одного за праву чи ліву руку.

    Опис гри: кожен намагається перетягнути суперника за лінію позаду себе.

    ОтветитьУдалить
  3. Рухливі ігри не тільки розвивають такі фізичні якості як швидкість, силу, спритність, витривалість, але так само вони допомагають закріплювати і вдосконалювати певні рухові навички (біг, ходьбу, різного роду стрибків і т. д)
    1)Рухлива гра «ШТАНДР»
    У грі можуть брати участь багато дітей різного віку, тому ця гра відмінно підійде для двору.
    Мета гри: розвивати витривалість, влучність, виховувати чесність.
    Матеріали необхідні для гри: м'яч, краще волейбольний, але можна і гумовий.
    Правила гри:
    Для початку гри необхідно вибрати ведучого, це можна зробити за допомогою лічилки. Ведучий у руках тримає м'яч. Всі гравці збираються біля ведучого. Ведучий підкидає м'яч як можна вище. У цей момент всі гравці розбігаються в різні сторони. Ведучий повинен зловити м'яч і як тільки м'яч буде в його руках, він кричить: «Штандр!». Всі гравці повинні зупинитися на місці, де їх застала ця команда. Ведучий повинен м'ячем засалити кого-небудь з гравців. Засалений гравець стає ведучим, а ведучий стає граючим, і гра продовжується. Гра може йти до тих пір, поки вона не набридне.
    2)Рухлива гра «ЧАЙ – ЧАЙ, ВИРУЧАЙ»

    Грати можуть діти, починаючи з чотирьох років. Кількість учасників гри не обмежена, але не менше чотирьох осіб.

    Мета гри: закріплювати навички швидкого бігу без зіткнень один з одним, розвивати спритність і витривалість.

    Хід гри:

    Серед гравців вибирається ведучий, який швидше за все за допомогою лічилки. Ведучий залишається у центрі ігрового майданчика, а інші гравці розбігаються в різні сторони. Ведучий наздоганяє грають і осаливает їх. Осаленные гравці зупиняються на тому місці, де були осалены, розкидати в сторони руки і промовляють «чай – чай, виручай». Гравці, яких не спіймали можуть «виручити» спійманих, доторкнувшись до них рукою. Завдання ведучого зловити якомога більше гравців і не підпустити до інших вже спійманим. Гра вимагає від дітей колосальної витривалості. Після гри бажано провести дихальні вправи
    3)Рухлива гра «СТРИБУНИ».

    Гра призначена для дітей старшого дошкільного віку, але ця гра цілком підійде для дворових розваг, тому в неї можна включити дітей різного віку, а також батьків. Грати можуть скільки завгодно людина, але не менше чотирьох.

    Мета гри: розвивати витривалість, закріплювати навички стрибка в довжину.

    Матеріали необхідні для гри: крейда для позначення ліній старту і фінішу, а також для відміток стрибків граючих.

    Хід гри:

    Всі учасники гри повинні розділитися на дві команди. Кожна команда встає на протилежних сторонах майданчика. Потрібно крейдою або прапорцями позначити початок руху або лінію старту для кожної команди. Таким чином, вийде, що лінія старту однієї команди буде лінією фінішу для іншої команди і навпаки. Перші гравці кожної з команд виконують стрибок з місця поштовхом двох ніг. Після стрибка першого гравця по п'ятах зазначається результат його стрибка. Другий учасник виходить до лінії, залишеної першим гравцем, і так само виконує стрибок з місця з відміткою приземлення, потім стрибає третій і так далі до останнього гравця. Якщо останньому гравцеві вдалося перестрибнути через фінішну лінію, його команда перемагає в цій грі-естафеті. Можна організувати 4-5 команд (можна організувати змагання між хлопчиками і дівчатками

    ОтветитьУдалить