Методична розробка
практичного заняття № 3-4
Тема. Біг на короткі дистанції з низького
старту. Народні ігри України
Курс IV
Спеціальність «Журналістика»
Кількість навчальних
годин 2
I.
Актуальність теми: дана тема надає знання про методику
навчання та техніку виконання низького старту; готує майбутніх спеціалістів до
проведення уроків в навчальних закладах
II.
Навчальні цілі заняття: навчити виконувати низький старт і бігати
на короткі дистанції. Вивчити РГ "Стоп!" Вивчити правила та вміння
проводити гру. Розвивати швидкість, координацію рухів, спритність
III.
Виховна ціль: виховувати старанне відношення до спортінвентарю
IV.
Міждисциплінарна інтеграція
Дисципліна
|
Знати
|
Вміти
|
Охорона праці
|
ПТБ
|
Надавати першу допомогу у разі потреби
|
Рухливі ігри
|
Правила гри
|
Дотримуватись правил гри
|
Гімнастика
|
Шикування, перешикування
|
Шикуватись, перешикуватись
|
V.
Зміст теми заняття: підготовчий етап( організація заняття,
розминка); основний етап (ПТБ, низький старт, 100м; пробігання по прямій);
заключний етап (проведення РГ, аналіз заняття)
VI.
План та організаційна структура
практичного заняття
№ п.п
|
Основні етапи заняття, їх функції і зміст
|
Навчальні цілі в рівнях засвоєння
|
Методи контролю і навчання
|
Матеріали методичного забезпечення
|
Час у хв.
|
I.
1.
2.
3.
4.
|
Підготовчий етап
Організація заняття
Визначення мети, мотивації
Стройові вправи
Розминка
|
Підготовка до практичної діяльності; засвоєння комплексу ЗРВ
|
Розповідь викладача; показ; імітація
|
План практичного заняття; картка з ЗРВ
|
20
|
II.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
|
Основний етап
Низький старт
100м
Пробігання по прямій
Фінішування
Бігові вправи спринтера
Вивчення гри "Стоп!"
|
Перевірка практичних вмінь і теоретичних знань студентів
|
Практичний показ; пояснення; виконання
|
Ігрова картотека
|
50
|
III .
1.
2.
3.
|
Заключний етап
Рухлива гра
Підведення підсумків, оцінювання
Домашнє завдання(біг на 100м)
|
Аналіз і оцінювання практичних вмінь і теоретичних знань
|
Аналіз
|
Ігрова картотека
|
10
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий