Методична
розробка практичного заняття №7-8
Тема. 100 м. Низький старт. Фінішування,
прискорення. Човниковий біг Курс IV
Спеціальність «Журналістика
Кількість навчальних годин 2
I.
Актуальність теми: дана тема надає
знання про методику навчання та техніку виконання низького старту; човникового бігу; готує майбутніх спеціалістів до
проведення уроків та занять в навчальних закладах
II.
Навчальні цілі заняття: засвоїти техніку виконання низького старту. Вміти швидко пробігати
дистанцію за визначений час. Закріпити РГ «Бездомний заєць ». Повторити правила гри.
Оволодіти навичками човникового бігу.
III.
Виховна ціль: виховувати старанне відношення до спортінвентаря, повагу до себе та до інших студентів.
IV.
Міждисциплінарна інтеграція
Дисципліна
|
Знати
|
Вміти
|
Легка атлетика
|
Правила виконання
завдань; Методику та техніку виконання
|
Правильно виконувати низький старт; човниковий біг; швидко пробігати по
дистанції
|
Рухливі ігри
|
Правила гри
|
Виконувати завдання за командою викладача
|
Охорона праці
|
ПТБ
|
Надавати першу допомогу у разі потреби
|
V.
Зміст теми заняття: підготовчий етап( організація заняття, розминка); основний етап (бігові вправи, низький старт, 100м, фінішування, човниковий біг,
закріплення рухливої гри); заключний етап (проведення РГ, виставлення оцінок,
аналіз заняття)
VI.
План та організаційна структура практичного
заняття
№ п.п
|
Основні етапи заняття, їх
|
Навчальні цілі в
|
Методи
|
Матеріали
|
Час у
|
функції і зміст
|
рівнях засвоєння
|
контролю і
|
методичного
|
хв.
|
|
навчання
|
забезпечення
|
||||
І.
|
Підготовчий етап
|
Підготовка до
|
Розповідь
|
План
|
|
1.
|
Організація
заняття
|
практичної
|
викладача;
|
практичного
|
|
2.
|
Визначення мети, мотивації
|
діяльності;
|
показ;
|
заняття;
|
20
|
3.
|
Розминка
|
засвоєння
|
імітація
|
картка з ЗРВ
|
|
комплексу ЗРВ
|
|||||
II.
|
Основний етап
|
Перевірка
|
Практичний
|
Ігрова
|
|
1.
|
Низький старт
|
практичних
|
показ;
|
картотека
|
|
2.
|
Бігові вправи
|
вмінь і
|
пояснення;
|
||
3.
|
Пробігання по прямій
|
теоретичних
|
виконання
|
50
|
|
4.
|
Вправи на
прискорення
|
знань студентів
|
|||
5.
|
Фінішування
|
||||
6.
|
На результат
|
||||
7.
|
Стрибок у
довжину з місця
|
||||
8.
|
Човниковий біг
|
||||
9.
|
Повторення рухливої гри
|
||||
III.
|
Заключний етап
|
Аналіз і
|
Аналіз
|
Ігрова
|
|
1.
|
Рухлива гра
|
оцінювання
|
картотека
|
||
2.
|
Підведення підсумків,
|
практичних
|
10
|
||
оцінювання
|
вмінь і
|
||||
3.
|
Домашнє
завдання
|
теоретичних
|
|||
знань
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий