Методична розробка
практичного заняття № 13-14
Тема. ЗРВ на місці. Верхня пряма передача і
прийом м’яча знизу. Подачі м’яча. Навчальна гра
Курс IV
Спеціальність Журналістика
Кількість навчальних
годин 2
I.
Актуальність теми: дана тема удосконалює знання про методику
та техніку виконання гри у волейбол.
II.
Навчальні цілі заняття: удосконалюватись у виконанні атакуючих
ударів. Подач та переміщень. Розвивати точність, координованість рухів,
влучність.
III.
Виховна ціль: виховувати старанність
IV.
Міждисциплінарна інтеграція
Дисципліна
|
Знати
|
Вміти
|
Охорона праці
|
ПТБ
|
Надавати першу допомогу у разі потреби
|
Рухливі ігри
|
Правила гри
|
Дотримуватись правил гри
|
V.
Зміст теми заняття: підготовчий етап( організація заняття,
розминка); основний етап ( правила гри у волейбол; переміщення гравців; атакуючі;
подачі; учбова гра;) заключний етап (проведення РГ, аналіз заняття)
VI.
План та організаційна структура
практичного заняття
№ п.п
|
Основні етапи заняття, їх функції і зміст
|
Навчальні цілі в рівнях засвоєння
|
Методи контролю і навчання
|
Матеріали методичного забезпечення
|
Час у хв.
|
I.
1.
2.
3.
4.
|
Підготовчий етап
Організація заняття
Визначення мети, мотивації
Шикування в колону і перешикування в 3 колони
Розминка
|
Підготовка до практичної діяльності; засвоєння комплексу ЗРВ
|
Розповідь викладача; показ; імітація
|
План практичного заняття; картка з ЗРВ
|
20
|
II.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
|
Основний етап
Правила гри у волейбол
Стартова стійка
Зупинка кроком, стрибком
Верхні пряма, верхня бокова подачі
Нижня подача "свічкою"
Прямий атакуючий удар по ходу сильною рукою з зони 4, 3, 2
Атакуючий удар з задньої лінії
Атакуючий удар з переводом вправо з зон 4, 3, 2 з поворотом тулуба вправо
Учбова гра
|
Перевірка практичних вмінь і теоретичних знань студентів
|
Практичний показ; пояснення; виконання
|
Ігрова картотека
|
50
|
III .
1.
2.
3.
|
Заключний етап
Рухлива гра "Повітряна ціль"
Підведення підсумків
Домашнє завдання (удосконалення рухових навичок)
|
Аналіз і оцінювання практичних вмінь і теоретичних знань
|
Аналіз
|
Ігрова картотека
|
10
|
Студенти СМГ виконують завдання у повільному темпі, зменшена кількість
повторень (діти норма 10-12, СМГ – 4-6). Забороняється виконувати стрибкові,
бігові вправи студентам з нозологіями: травна система, зорова система. 6-8
разів перевірка ЧСС протягом заняття (не повинна перевищувати 120 уд.сек.).
Виконання релаксаційних вправ замість учбової гри.
Комментариев нет:
Отправить комментарий