понедельник, 14 октября 2019 г.

Тема 7. ДО, ТО, ЖУР


Методична розробка практичного заняття № 13-14
Тема. ЗРВ на місці. Верхня пряма передача і прийом м’яча знизу. Подачі м’яча. Навчальна гра
Курс    IV
Спеціальність  Журналістика
Кількість навчальних годин   2
I.                   Актуальність теми: дана тема удосконалює знання про методику та техніку виконання гри у волейбол.
II.                Навчальні цілі заняття: удосконалюватись у виконанні атакуючих ударів. Подач та переміщень. Розвивати точність, координованість рухів, влучність.
III.             Виховна ціль: виховувати старанність
IV.             Міждисциплінарна інтеграція
Дисципліна
Знати
Вміти
Охорона праці
ПТБ
Надавати першу допомогу у разі потреби
Рухливі ігри
Правила гри
Дотримуватись правил гри

V.                Зміст теми заняття: підготовчий етап( організація заняття, розминка); основний етап ( правила гри у волейбол; переміщення гравців; атакуючі; подачі; учбова гра;) заключний етап (проведення РГ, аналіз заняття)
VI.             План та організаційна структура практичного заняття

№ п.п
Основні етапи заняття, їх функції і зміст
Навчальні цілі в рівнях засвоєння
Методи контролю і навчання
Матеріали методичного забезпечення
Час у хв.
I.
1.
2.
3.
4.
Підготовчий етап
Організація заняття
Визначення мети, мотивації
Шикування в колону і перешикування в 3 колони
Розминка
Підготовка до практичної діяльності; засвоєння комплексу ЗРВ
Розповідь викладача; показ; імітація
План практичного заняття; картка з ЗРВ


20

II.
1.
2.
3.
4.

5.
6.

7.
8.


9.
Основний етап
Правила гри у волейбол
Стартова стійка
Зупинка кроком, стрибком
Верхні пряма, верхня бокова подачі
Нижня подача "свічкою"
Прямий атакуючий удар по ходу сильною рукою з зони 4, 3, 2
Атакуючий удар з задньої лінії
Атакуючий удар з переводом вправо з зон 4, 3, 2 з поворотом тулуба вправо
Учбова гра
Перевірка практичних вмінь і теоретичних знань студентів



Практичний показ; пояснення; виконання

Ігрова картотека



50
III .
1.
2.
3.
Заключний етап
Рухлива гра "Повітряна ціль"
Підведення підсумків
Домашнє завдання (удосконалення рухових навичок)
Аналіз і оцінювання практичних вмінь і теоретичних знань
Аналіз
Ігрова картотека


10
Студенти СМГ виконують завдання у повільному темпі, зменшена кількість повторень (діти норма 10-12, СМГ – 4-6). Забороняється виконувати стрибкові, бігові вправи студентам з нозологіями: травна система, зорова система. 6-8 разів перевірка ЧСС протягом заняття (не повинна перевищувати 120 уд.сек.). Виконання релаксаційних вправ замість учбової гри.


Комментариев нет:

Отправить комментарий