понедельник, 21 октября 2019 г.

Тема 8. ДО, ЖУР, ТО


Методична розробка практичного заняття № 15-16
Тема. ЗРВ, бігові та стрибкові вправи. Передача та прийом м’яча в парах на місці та зі зміною розташування на майданчику. Подачі. Навчальна гра.
Курс    IV Журналістика
Кількість навчальних годин   2
I.                   Актуальність теми: дана тема удосконалює знання про методику та техніку виконання гри у волейбол.
II.                Навчальні цілі заняття: удосконалюватись у виконанні технічних прийомів захисту: переміщення, прийом м’яча. Розвивати точність, координованість рухів, влучність.
III.             Виховна ціль: виховувати старанність
IV.             Міждисциплінарна інтеграція
Дисципліна
Знати
Вміти
Охорона праці
ПТБ
Надавати першу допомогу у разі потреби
Рухливі ігри
Правила гри
Дотримуватись правил гри

V.                Зміст теми заняття: підготовчий етап( організація заняття, розминка); основний етап (переміщення гравців; переміщення гравців, прийом м’яча; учбова гра;) заключний етап (проведення РГ, аналіз заняття)
VI.             План та організаційна структура практичного заняття

№ п.п
Основні етапи заняття, їх функції і зміст
Навчальні цілі в рівнях засвоєння
Методи контролю і навчання
Матеріали методичного забезпечення
Час у хв.
I.
1.
2.
3.
4.
Підготовчий етап
Організація заняття
Визначення мети, мотивації
Шикування в колону і перешикування в 3 колони
Розминка
Підготовка до практичної діяльності; засвоєння комплексу ЗРВ
Розповідь викладача; показ; імітація
План практичного заняття; картка з ЗРВ


20

II.
1.
2.


3.

4.

5.
6.


7.
8.
9
Основний етап
Правила гри у волейбол
Стартова стійка
Переміщення приставними кроками, зупинка кроком
Падіння і перекати після падіння
Прийом зверху, знизу двома та однією рукою
Відбивання м’яча ногою
Прийом м’яча з падінням та перекатом на різні частини тулуба
Одиночне блокування
Групове блокування
Учбова гра
Перевірка практичних вмінь і теоретичних знань студентів



Практичний показ; пояснення; виконання

Ігрова картотека



50
III .
1.
2.
3.
Заключний етап
Рухлива гра "Попади у ціль"
Підведення підсумків
Домашнє завдання (удосконалення рухових навичок)
Аналіз і оцінювання практичних вмінь і теоретичних знань
Аналіз
Ігрова картотека


10
Студенти СМГ виконують завдання у повільному темпі, зменшена кількість повторень (діти норма 10-12, СМГ – 4-6). Забороняється виконувати стрибкові, бігові вправи студентам з нозологіями: травна система, зорова система. 6-8 разів перевірка ЧСС протягом заняття (не повинна перевищувати 120 уд.сек.). Виконання релаксаційних вправ замість учбової гри.

Комментариев нет:

Отправить комментарий