понедельник, 4 ноября 2019 г.

Тема 10. ЖУР, ТО


Методична розробка практичного заняття № 19-20
Тема. Інструктаж з ОП та БЖД. Стройові вправи. Згинання, розгинання рук. Нахил тулуба. ПТБ
Курс    IV
Спеціальність  Журналістика
Кількість навчальних годин   2
I.                   Актуальність теми: дана тема надає знання про методику навчання та виконання вправ у стройових вправах; тема дуже актуальна, знайомить з ПТБ та охороною праці; готує майбутніх спеціалістів до проведення уроків та занять в навчальних закладах
II.                Навчальні цілі заняття: пригадати ПТБ в спортивних залах і поводження з обладнанням. Практично виконати вправи на кільцях, матах, перекладині, коні.
III.             Виховна ціль: виховувати взаємодопомогу, почуття відповідальності
IV.             Міждисциплінарна інтеграція
Дисципліна
Знати
Вміти
Охорона праці
ПТБ
Надавати першу допомогу у разі потреби
Гімнастика
Шикування, перешикування
Шикуватись і перешикуватись з 1 шеренги та колони в 3

V.                Зміст теми заняття: підготовчий етап( організація заняття, розминка); основний етап (ПТБ, вправи на кільцях, матах, перекладині); заключний етап (виставлення оцінок, аналіз заняття)
VI.             План та організаційна структура практичного заняття
№ п.п
Основні етапи заняття, їх функції і зміст
Навчальні цілі в рівнях засвоєння
Методи контролю і навчання
Матеріали методичного забезпечення
Час у хв.
I.
1.
2.
3.
Підготовчий етап
Організація заняття
Визначення мети, мотивації
Розминка
Підготовка до практичної діяльності; засвоєння комплексу ЗРВ
Розповідь викладача; показ; імітація
План практичного заняття; картка з ЗРВ


20

II.
1.
2.
3.

4.

5.
6.
7.
8
Основний етап
ПТБ
Кінезіологічні вправи
Стройові вправи: повороти, виконання команд
Розподіл на 1,2 – 1-3: перешикування
Згинання, розгинання рук.
Нахил тулуба.
Стрибки на скакалці
Релаксаційні вправи та вправи під музику
Перевірка практичних вмінь і теоретичних знань студентів



Практичний показ; пояснення; виконання

План заняття



50
III .
1.
2.


Заключний етап
Підведення підсумків, оцінювання
Домашнє завдання (нахил тулуба)

Аналіз і оцінювання практичних вмінь і теоретичних знань
Аналіз



10

Студенти СМГ виконують завдання у повільному темпі, зменшена кількість повторень (діти норма 10-12, СМГ – 4-6). Забороняється виконувати стрибкові, бігові вправи студентам з нозологіями: травна система, зорова система. 6-8 разів перевірка ЧСС протягом заняття (не повинна перевищувати 120 уд.сек.).

Комментариев нет:

Отправить комментарий