Методична розробка
практичного заняття № 19-20
Тема. Інструктаж з ОП та БЖД. Стройові вправи. Згинання,
розгинання рук. Нахил тулуба. ПТБ
Курс IV
Спеціальність Журналістика
Кількість навчальних
годин 2
I.
Актуальність теми: дана тема надає знання про методику
навчання та виконання вправ у стройових вправах; тема дуже актуальна, знайомить
з ПТБ та охороною праці; готує майбутніх спеціалістів до проведення уроків та
занять в навчальних закладах
II.
Навчальні цілі заняття: пригадати ПТБ в спортивних залах і поводження з обладнанням. Практично виконати
вправи на кільцях, матах, перекладині, коні.
III.
Виховна ціль: виховувати взаємодопомогу, почуття
відповідальності
IV.
Міждисциплінарна інтеграція
Дисципліна
|
Знати
|
Вміти
|
Охорона праці
|
ПТБ
|
Надавати першу допомогу у разі потреби
|
Гімнастика
|
Шикування, перешикування
|
Шикуватись і перешикуватись з 1 шеренги та колони в 3
|
V.
Зміст теми заняття: підготовчий етап( організація заняття,
розминка); основний етап (ПТБ, вправи на кільцях, матах, перекладині);
заключний етап (виставлення оцінок, аналіз заняття)
VI.
План та організаційна структура
практичного заняття
№ п.п
|
Основні етапи заняття, їх функції і зміст
|
Навчальні цілі в рівнях засвоєння
|
Методи контролю і навчання
|
Матеріали методичного забезпечення
|
Час у хв.
|
I.
1.
2.
3.
|
Підготовчий етап
Організація заняття
Визначення мети, мотивації
Розминка
|
Підготовка до практичної діяльності; засвоєння комплексу ЗРВ
|
Розповідь викладача; показ; імітація
|
План практичного заняття; картка з ЗРВ
|
20
|
II.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8
|
Основний етап
ПТБ
Кінезіологічні вправи
Стройові вправи: повороти, виконання команд
Розподіл на 1,2 – 1-3: перешикування
Згинання, розгинання рук.
Нахил тулуба.
Стрибки на скакалці
Релаксаційні вправи та вправи під музику
|
Перевірка практичних вмінь і теоретичних знань студентів
|
Практичний показ; пояснення; виконання
|
План заняття
|
50
|
III .
1.
2.
|
Заключний етап
Підведення підсумків, оцінювання
Домашнє завдання (нахил тулуба)
|
Аналіз і оцінювання практичних вмінь і теоретичних знань
|
Аналіз
|
10
|
Студенти СМГ виконують
завдання у повільному темпі, зменшена кількість повторень (діти норма 10-12,
СМГ – 4-6). Забороняється виконувати стрибкові, бігові вправи студентам з
нозологіями: травна система, зорова система. 6-8 разів перевірка ЧСС протягом
заняття (не повинна перевищувати 120 уд.сек.).
Комментариев нет:
Отправить комментарий