Методична розробка
практичного заняття № 29-30
Тема. Передача м’яча. Індивідуальні дії з м’ячем. Учбова гра. Ведення м’яча.
Курс IV
Спеціальність Технологічна
освіта
Кількість навчальних годин 2
I.
Актуальність теми: дана тема надає
знання про методику навчання та техніку виконання ведення м'яча та передач різними способами. Вчить студентів бути
готовими до проведення навчальних занять у загальноосвітніх закладах
II.
Навчальні цілі заняття:
повторити правила гри в баскетбол.
Удосконалюватись в техніці виконання ведення м'яча
та передач різними способами, вміти переміщуватись по майданчику та виконувати
повороти на місці, зупинятись та стрибати до кошика у подвійному кроці.
Закріплювати технічні прийоми володіння м'ячем через двосторонню гру.
III.
Виховна ціль: виховувати почуття
відповідальності
IV.
Міждисциплінарна інтеграція
Дисципліна
|
Знати
|
Вміти
|
Рухливі ігри
|
Правила гри-
|
Виконувати завдання за командою викладача
|
Охорона праці
|
ПТБ
|
Надавати першу допомогу у разі потреби
|
Гімнастика
|
Шикування, перешикування
|
Шикуватись; перешикуватись
|
V. Зміст теми заняття: підготовчий
етап( організація заняття, розминка; стройові вправи); основний етап ( ведення
м'яча різними способами, передачі м'яча, зупинка на місці та повороти, біг з м'ячем та стрибки до кошика,
подвійний крок, ігри-естафети, учбова гра); заключний етап (проведення РГ з елементами баскетболу, виставлення
оцінок, аналіз заняття)
VI.
|
План та організаційна структура практичного заняття
|
||||
№ п.п
|
Основні етапи заняття, їх фун-
|
Навчальні цілі в
|
Методи кон-
|
Матеріали
|
Час у
|
кції і зміст
|
рівнях засвоєння
|
тролю і на-
|
методичного
|
хв.
|
|
вчання
|
забезпечення
|
||||
І.
|
Підготовчий етап
|
Підготовка до
|
Розповідь
|
План практи-
|
|
1.
|
Організація
заняття
|
практичної дія-
|
викладача;
|
чного заняття;
|
|
2
|
Визначення мети, мотивації
|
льності;
засвоєн-
|
показ; іміта-
|
картка з ЗРВ
|
20
|
-> _>.
|
Розминка
|
ня комплексу
|
ція
|
||
ЗРВ
|
|||||
II.
|
Основний етап
|
Перевірка прак-
|
Практичний
|
Ігрова карто-
|
|
1.
|
Правила гри в
баскетбол
|
тичних вмінь
і
|
показ; пояс-
|
тека
|
|
2.
|
Ведення м'яча
на місці
|
теоретичних
|
нення; вико-
|
||
3.
|
Ведення м'яча у
русі різними
|
знань студентів
|
нання
|
50
|
|
способами
(правою, лівою не
|
|||||
дивлячись на
м'яч, поперемін-
|
|||||
но)
|
|||||
4.
|
Передачі м'яча (
двома від гру-
|
||||
дей, з-за
голови, однією, уда-
|
|||||
ром об
підлогу)
|
|||||
5.
|
Техніка
володіння м'ячем
|
||||
6.
|
Затримування
гравця
|
||||
7.
|
Ігри - естафети з елементами
|
||||
баскетболу
|
|||||
8.
|
Двостороння
гра. Контроль ММ
|
||||
111 .
|
Заключний етап
|
Аналіз і оціню-
|
Аналіз
|
Ігрова карто-
|
|
1.
|
Підведення
підсумків, оціню-
|
вання практич-
|
тека
|
||
вання
|
них вмінь і тео-
|
10
|
|||
2.
|
Домашнє завдання
|
ретичних знань
|
|||
Студенти СМГ виконують завдання у повільному темпі, зменшена кількість
повторень (діти норма 10-12, СМГ – 4-6). Забороняється виконувати стрибкові,
бігові вправи студентам з нозологіями: травна система, зорова система. 6-8
разів перевірка ЧСС протягом заняття (не повинна перевищувати 120 уд.сек.).
Комментариев нет:
Отправить комментарий