пятница, 27 декабря 2019 г.

Тема 17. ТО


                  
 Методична розробка практичного заняття № 33-34
Тема. Подвійник крок. Повороти. Переміщення. Учбова гра.
Курс    IV   
Спеціальність  Технологічна освіта
Кількість навчальних годин   2
I.                   Актуальність теми: дана тема надає знання про методику навчання та техніку виконання гри у баскетбол та закріплює вміння та навички. Готує майбутніх спеціалістів до професійної діяльності
II.                Навчальні цілі заняття: закріпити правила гри в баскетбол; навчитись кидати м'яч у кошик з різних висхідних положень. Удосконалюватись у техніці виконання штрафних кидків. Навчитись виконувати подвійний крок у русі та з місця. Розвивати точність, швидкість реакції та витримку
III.             Виховна ціль: виховувати дисциплінованість
IV.             Міждисциплінарна інтеграція
Дисципліна
Знати
Вміти
Рухливі ігри
Правила гри
Виконувати завдання за командою викладача
Охорона праці
ПТБ
Надавати першу допомогу у разі потреби

V.                Зміст теми заняття: підготовчий етап( організація заняття, розминка); основний етап ( правила гри,  кидки у кошик та штрафні кидки, подвійний крок, ігри-естафети); заключний етап (проведення РГ, виставлення оцінок, аналіз заняття)
VI.             План та організаційна структура практичного заняття
№ п.п
Основні етапи заняття, їх функції і зміст
Навчальні цілі в рівнях засвоєння
Методи контролю і навчання
Матеріали методичного забезпечення
Час у хв.
I.
1.
2.
3.
Підготовчий етап
Організація заняття
Визначення мети, мотивації

Розминка
Підготовка до практичної діяльності; засвоєння комплексу ЗРВ
Розповідь викладача; показ; імітація
План практичного заняття; картка з ЗРВ


20

II.
1.
2.

3.
4.
5.
6.
7.
Основний етап
Повторення правил гри
Кидки м'яча у кошик з різних висхідних положень
Штрафні кидки
Подвійний крок
Правила та суддівство
Ігри-естафети
Учбова гра
Перевірка практичних вмінь і теоретичних знань студентів


Практичний показ; пояснення; виконання


Ігрова картотека



50
III .
1.

2.

Заключний етап
Підведення підсумків, оцінювання
Домашнє завдання(кидки м'яча у кошик, штрафні кидки)
Аналіз і оцінювання практичних вмінь і теоретичних знань
Аналіз
Ігрова картотека


10
Студенти СМГ виконують завдання у повільному темпі, зменшена кількість повторень (діти норма 10-12, СМГ – 4-6). Забороняється виконувати стрибкові, бігові вправи студентам з нозологіями: травна система, зорова система. 6-8 разів перевірка ЧСС протягом заняття (не повинна перевищувати 120 уд.сек.). СМГ грають за спрощеними правилами, не виконують ігри-естафети, заміна суддівством.


Комментариев нет:

Отправить комментарий