Методична розробка практичного заняття № 33-34
Тема. Подвійник крок. Повороти. Переміщення. Учбова
гра.
Курс IV
Спеціальність Технологічна освіта
Кількість навчальних
годин 2
I.
Актуальність теми: дана тема надає знання про методику
навчання та техніку виконання гри у баскетбол та закріплює вміння та навички.
Готує майбутніх спеціалістів до професійної діяльності
II.
Навчальні цілі заняття: закріпити правила гри в баскетбол; навчитись
кидати м'яч у кошик з різних висхідних положень. Удосконалюватись у техніці
виконання штрафних кидків. Навчитись виконувати подвійний крок у русі та з
місця. Розвивати точність, швидкість реакції та витримку
III.
Виховна ціль: виховувати дисциплінованість
IV.
Міждисциплінарна інтеграція
Дисципліна
|
Знати
|
Вміти
|
Рухливі ігри
|
Правила гри
|
Виконувати завдання за командою викладача
|
Охорона праці
|
ПТБ
|
Надавати першу допомогу у разі потреби
|
V.
Зміст теми заняття: підготовчий етап( організація заняття,
розминка); основний етап ( правила гри, кидки
у кошик та штрафні кидки, подвійний крок, ігри-естафети); заключний етап
(проведення РГ, виставлення оцінок, аналіз заняття)
VI.
План та організаційна структура
практичного заняття
№ п.п
|
Основні етапи заняття, їх функції і зміст
|
Навчальні цілі в рівнях засвоєння
|
Методи контролю і навчання
|
Матеріали методичного забезпечення
|
Час у хв.
|
I.
1.
2.
3.
|
Підготовчий етап
Організація заняття
Визначення мети, мотивації
Розминка
|
Підготовка до практичної діяльності; засвоєння комплексу ЗРВ
|
Розповідь викладача; показ; імітація
|
План практичного заняття; картка з ЗРВ
|
20
|
II.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
|
Основний етап
Повторення правил гри
Кидки м'яча у кошик з різних висхідних положень
Штрафні кидки
Подвійний крок
Правила та суддівство
Ігри-естафети
Учбова гра
|
Перевірка практичних вмінь і теоретичних знань студентів
|
Практичний показ; пояснення; виконання
|
Ігрова картотека
|
50
|
III .
1.
2.
|
Заключний етап
Підведення підсумків, оцінювання
Домашнє завдання(кидки м'яча у кошик, штрафні кидки)
|
Аналіз і оцінювання практичних вмінь і теоретичних знань
|
Аналіз
|
Ігрова картотека
|
10
|
Студенти СМГ виконують завдання у повільному темпі, зменшена кількість
повторень (діти норма 10-12, СМГ – 4-6). Забороняється виконувати стрибкові, бігові
вправи студентам з нозологіями: травна система, зорова система. 6-8 разів
перевірка ЧСС протягом заняття (не повинна перевищувати 120 уд.сек.). СМГ
грають за спрощеними правилами, не виконують ігри-естафети, заміна суддівством.
Комментариев нет:
Отправить комментарий