Методична розробка
практичного заняття № 21-22
Тема. ПТБ. Правила гри в баскетбол. Ведення м'яча. Передача
м'яча
Курс IV
Спеціальність Технологічна
освіта
Кількість навчальних годин 2
I.
Актуальність теми: дана тема надає знання про
методику навчання та техніку виконання ведення
м'яча та передач різними способами. Вчить студентів бути готовими до проведення
навчальних занять у загальноосвітніх закладах
II.
Навчальні цілі заняття: повторити
правила гри в баскетбол. Удосконалюватись в техніці виконання ведення м'яча та
передач різними способами
III.
Виховна ціль: виховувати
почуття колективізму
IV.
Міждисциплінарна інтеграція
Дисципліна
|
Знати
|
Вміти
|
Легка атлетика
|
Правила
виконання завдань; Методику та техніку
виконання
|
Правильно виконувати техніку
естафетного бігу
|
Рухливі
ігри
|
Правила гри
|
Виконувати завдання за командою викладача
|
Охорона
праці
|
ПТБ
|
Надавати
першу допомогу у разі потреби
|
Гімнастика
|
Шикування, перешикування
|
Шикуватись; перешикуватись у русі
|
V. Зміст теми заняття: підготовчий етап( організація
заняття, розминка; стройові вправи); основний етап (бігові вправи, ведення
м'яча різними способами, передачі м'яча); заключний етап (проведення РГ з
елементами баскетболу, виставлення оцінок, аналіз заняття)
VI.
|
План
та організаційна структура практичного заняття
|
||||
№ п.п
|
Основні
етапи заняття, їх фун-
|
Навчальні
цілі в
|
Методи
кон-
|
Матеріали
|
Часу
|
кції
і зміст
|
рівнях
засвоєння
|
тролю і
на-
|
методичного
|
хв.
|
|
вчання
|
забезпечення
|
||||
І.
|
Підготовчий
етап
|
Підготовка до
|
Розповідь
|
План практи-
|
|
1.
|
Організація заняття
|
практичної дія-
|
викладача;
|
чного заняття;
|
|
2.
|
Визначення мети, мотивації
|
льності; засвоєн-
|
показ; іміта-
|
картка з ЗРВ
|
20
|
3.
|
Розминка
|
ня комплексу
|
ція
|
||
ЗРВ
|
|||||
II.
|
Основний
етап
|
Перевірка прак-
|
Практичний
|
Ігрова карто-
|
|
1.
|
Бігові вправи
|
тичних вмінь
і
|
показ; пояс-
|
тека
|
|
2.
|
Правила
гри в баскетбол
|
теоретичних
|
нення; вико-
|
||
3.
|
Ведення
м'яча на місці
|
знань студентів
|
нання
|
50
|
|
4.
|
Ведення м'яча у русі
різними
|
||||
способами (правою, лівою не
|
|||||
дивлячись на м'яч,
поперемін-
|
|||||
но)
|
|||||
5.
|
Передачі м'яча ( двома від
|
||||
грудей, з-за голови, однією,
|
|||||
ударом об підлогу)
|
|||||
6.
|
Двостороння гра
|
||||
III.
|
Заключний
етап
|
Аналіз і оціню-
|
Аналіз
|
Ігрова карто-
|
|
1.
|
Ігри-естафети з елементами
|
вання практич-
|
тека
|
||
баскетболу
|
них вмінь і тео-
|
10
|
|||
2.
|
Підведення
підсумків, оціню-
|
ретичних знань
|
|||
вання
|
|||||
3.
|
Домашнє завдання(ведення,
|
||||
передачі
м'яча)
|
Студенти СМГ виконують завдання у повільному темпі, зменшена кількість
повторень (діти норма 10-12, СМГ – 4-6). Забороняється виконувати стрибкові,
бігові вправи студентам з нозологіями: травна система, зорова система. 6-8
разів перевірка ЧСС протягом заняття (не повинна перевищувати 120 уд.сек.). В
баскетбол можна грати всім, але дозувати навантаження, можна грати за
спрощеними правилами.
Комментариев нет:
Отправить комментарий