суббота, 28 декабря 2019 г.

Тема 18. ТО


Методична розробка практичного заняття № 35-36
Тема.   Подвійний крок з кидком м'яча у кошик. Учбова гра.
Курс    IV  
Спеціальність  Технологічна освіта
Кількість навчальних годин   2
I.                   Актуальність теми: дана тема удосконалює знання про методику та техніку виконання гри в баскетбол.
II.                Навчальні цілі заняття: Навчитись виконувати подвійний крок  з кидком м'яча у кошик та повороти на місці при обманних рухах в учбовій грі. Удосконалюватись у техніці переміщення гравців по майданчику. Розвивати точність, координованість рухів, влучність.
III.             Виховна ціль: виховувати старанність
IV.             Міждисциплінарна інтеграція
Дисципліна
Знати
Вміти
Охорона праці
ПТБ
Надавати першу допомогу у разі потреби
Рухливі ігри
Правила гри
Дотримуватись правил гри

V.                Зміст теми заняття: підготовчий етап( організація заняття, розминка); основний етап ( правила гри в баскетбол; подвійний крок; штрафні кидки; учбова гра;) заключний етап (проведення РГ, аналіз заняття)
VI.             План та організаційна структура практичного заняття

№ п.п
Основні етапи заняття, їх функції і зміст
Навчальні цілі в рівнях засвоєння
Методи контролю і навчання
Матеріали методичного забезпечення
Час у хв.
I.
1.
2.
3.
4.
Підготовчий етап
Організація заняття
Визначення мети, мотивації
Змикання і розмикання
Розминка
Підготовка до практичної діяльності; засвоєння комплексу ЗРВ
Розповідь викладача; показ; імітація
План практичного заняття; картка з ЗРВ


20

II.
1.
2.
3.

4.
5.
6.
7.
Основний етап
Правила гри в баскетбол
Штрафний кидок
Подвійний крок(здача нормативу)
Повороти на місці з м'ячем
Способи переміщень
Техніка захисту з нападом
Учбова гра
Перевірка практичних вмінь і теоретичних знань студентів
Практичний показ; пояснення; виконання

Ігрова картотека



50
III .
1.
2.
3.
Заключний етап
Рухлива гра "Влуч у ціль"
Підведення підсумків
Домашнє завдання
Аналіз і оцінювання практичних вмінь і теоретичних знань
Аналіз
Ігрова картотека


10

Студенти СМГ виконують завдання у повільному темпі, зменшена кількість повторень (діти норма 10-12, СМГ – 4-6). Забороняється виконувати стрибкові, бігові вправи студентам з нозологіями: травна система, зорова система. 6-8 разів перевірка ЧСС протягом заняття (не повинна перевищувати 120 уд.сек.).







Комментариев нет:

Отправить комментарий