понедельник, 30 декабря 2019 г.

Тема 19. ТО


Методична розробка практичного заняття № 37-38
Тема. Модульний контроль
Курс    IV  
Спеціальність  Технологічна освіта
Кількість навчальних годин   2
I.                   Актуальність теми: дана тема удосконалює знання про методику та техніку виконання гри в баскетбол.
II.                Навчальні цілі заняття: удосконалюватись у виконанні подвійного кроку  з кидком м'яча у кошик та поворотами на місці при обманних рухах в учбовій грі. Прийняти контрольний норматив – штрафний кидок. Розвивати точність, координованість рухів, влучність.
III.             Виховна ціль: виховувати старанність
IV.             Міждисциплінарна інтеграція
Дисципліна
Знати
Вміти
Охорона праці
ПТБ
Надавати першу допомогу у разі потреби
Рухливі ігри
Правила гри
Дотримуватись правил гри

V.                Зміст теми заняття: підготовчий етап( організація заняття, розминка); основний етап ( правила гри в баскетбол; подвійний крок; штрафні кидки; учбова гра;) заключний етап (проведення РГ, аналіз заняття)
VI.             План та організаційна структура практичного заняття

№ п.п
Основні етапи заняття, їх функції і зміст
Навчальні цілі в рівнях засвоєння
Методи контролю і навчання
Матеріали методичного забезпечення
Час у хв.
I.
1.
2.
3.
4.
Підготовчий етап
Організація заняття
Визначення мети, мотивації
Шикування в колону і перешикування в 3колони
Розминка
Підготовка до практичної діяльності; засвоєння комплексу ЗРВ
Розповідь викладача; показ; імітація
План практичного заняття; картка з ЗРВ


20

II.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.




8.
Основний етап
Правила гри в баскетбол
Подвійний крок
Повороти на місці з м'ячем
Способи переміщень
Техніка захисту з нападом
Модульний контроль  – Штрафний кидок




Учбова гра
Перевірка практичних вмінь і теоретичних знань студентів


10 влучень-(10-12)
9-7(7-9)
6-4(4-6)
3-1(1-3)
Практичний показ; пояснення; виконання

Ігрова картотека



50
III .
1.

2.
3.
Заключний етап
Рухлива гра "Повітряна ціль"
Підведення підсумків
Домашнє завдання(удосконалення рухових навичок)
Аналіз і оцінювання практичних вмінь і теоретичних знань
Аналіз
Ігрова картотека


10
Студенти СМГ виконують завдання у повільному темпі, зменшена кількість повторень (діти норма 10-12, СМГ – 4-6). Забороняється виконувати стрибкові, бігові вправи студентам з нозологіями: травна система, зорова система. 6-8 разів перевірка ЧСС протягом заняття (не повинна перевищувати 120 уд.сек.). Студенти СМГ з порушенням зорової системи не складають КН, а замінюють виготовленням карток до проведення суддівства.








Комментариев нет:

Отправить комментарий